Ännu mer Svar på tal...

Fick en fråga om jag kommer att ta med mig min egna häst ifall jag kommer in på Strömsholm.

Självklart kommer jag ta med henne dit. Åker inte utan henne. Hon betyder allt för mig och jag skulle aldrig klara mig utan min underbara lilla Alice. Jag kommer då få enorma träningsmöjligheter där nere efter skoltid med henne för skolans tränare. Det skulle bli hur bra som helst!

Hoppas du fick svar på din fråga, anonym...

Har iaf varit i stallet nu på kvällskvisten. Red Alice först en stund och sen Dessy, båda skötte sig riktigt bra! Dem är så dktiga våra hästar.
Imorgon ska underbara Anna ta hand om Alice eftersom jag måste plugga. Hamnade lite efter då jag var på Strömsholm nåra dagar.

ha de kung sålänge! Puss

/Linnea

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fina bilder! Godnatt /J :)

2011-04-12 @ 01:18:10
URL: http://jenylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0