Antagen!

Hallå allihopa! Vi har varit riktigt usel på att uppdatera nu ett tag. Förhoppningsvis kommer det bli bättre, men som det är nu har vi fullt upp med annat, tyvärr.

Jag har iaf fått ett brev från Strömsholm och kan med ett stort leende på läpparna säga att jag är preliminärt antagen dit! Det ska bli så roligt, tänk vad mycket jag kommer att lära mig och vilka otroligt fina och välutbildade hästar jag kommer att få rida. Det här är verkligen min dröm, att få jobba med det underbaraste djuret som finns! Jag kom in med 235 poäng, och den somhade lägst poäng av alla som kom in hade 195, så lite marginal var det.

Med Alice och Dessy så går utvecklingen bara framåt, de lär sig något nytt varje dag. Alice har börjat gått riktigt stadigt i formen i alla gångarter nu och är verkligen possitiv till arbete. Igår hoppade vi och hon skötte sig verkligen exemplariskt. Något stopp vart det, men det var mitt fel. Annars flöt allt bara på.

Till helgen ska jg rida för Mattias Jönsson. Jag ska börja träna hoppning för honom nu. Har hittils bara hört bra saker om honom, och jag hoppas att det håller i sig :)
Till veckan ska vi dressyrträna för Anna Bäckström tror jag hon hette.
Känner att vi verkligen har kommit igång med träningen nu, det är så roligt :D

Vi debuterade 90 cm nu i april också. Gick väll helt okej. Här kommer tre bilder från tävingen :)


Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

SV: Jag tycker verkligen inte det är ngn fara att hoppträna om hästen vilat 2 dgr. :)

2011-05-03 @ 22:14:01
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Maria

Grattis, grattis vilken grej att få utbilda sig på Strömsholm!!!

Lilly hälsar och grattar!

2011-05-05 @ 20:16:52
URL: http://maria-hastliv.blogspot. com
Postat av: hanna

uppdatera!

2011-06-01 @ 00:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0