Bildbomb

Hej alla

Har tagit en break från det här med bloggen, varit bortrest lite, och så har skolan varit hemsk, sjukt mycket att göra. Men jag ska nu ta tag i allt, både skolan, bloggen och hästarna såklart. Dom har jag alltid under kontroll, men att samtidigt kan bli svårt ibland, men ska somsagt göra mitt bästa, både här på showriders och på min egna blogg http://hannarumm.blogg.se :)

Just nu sitter jag hemma och pluggar lite företagsekonomi och försöker bli frisk, haft lite feber:/ Senare idag blir det stallet, och Linnea har åkt ner till Strömsholm för att göra antagningsprov då hon blivit antagen dit, så jag ska ha både Dessan och Allsan några dagar. Alla måste önska Linnea lycka till också! Tufft motstånd då hälften kommer att sållas ut, men jag tror hon fixar det:)

Har inte så mycket att berätta för tillfället, så blir en lite bild bomb på min älskade istället, inte lagt upp så jättemycket bilder på henne faktiskt. Kan ju bara nämna också att i lördags hoppade vi, gick sådär, och igår joggade vi ute lite, och tränade på galoppen, och hua vad fin hon börjar bli, samlar sig och går i form, härlig känsla!

Ha en bra dag, hörs senare:)

/Hanna

(Klicka på de små bilderna:)

Våren 2010


   



   



   



Hösten 2010


   

Vintern 2010


   



   

Vintern 2011 + vår 2010 och höst 2010


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0