Hoppning

Hallå!

Ber om ursäkt för USEL uppdatering på bloggen. Men jag känner att jag inte alls har tid att uppdatera flera gånger om dagen. Skolan och Alice går före. Sen får jag se vad jag hinner med där emellan. Så jag bloggar iaf då jag hinner.

Ikväll var det iaf hoppning på schemat. Invigde moppen idag också så jag tog den till stallet direkt efter skolan.
Vi ställde upp lite sockerbitshinder i ridhuset. Jag hoppade först Dessy sen Alice. Både var superduktiga!

På söndag äre dags för tävling. Har anmält mig och Alice till 90 cm. Det ska verkligen bli roligt att hoppa lite mer seriöst.

Idag har jag även skickat iväg min dressyrsadel då jag tycker att den inte ligger speciellt bra på Alice. Så det var lika bra att få iväg den. Någonting framöver ska jag kolla efter en dressyrsadel också, men det får blir framåt sommaren.


Nu ska jag iaf ta en dusch innan jag ska sova.
Imorn kanske de kommer lite bilder från strömsholm också.

Hare bra så länge, puss.





Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Sjuukt fin blogg :D

2011-04-11 @ 07:55:49
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0