Hoppla pålle!

Hallå alla:)

Nu är jag och Linnea hemkommen från stallet, och dagen har inte varit lika lång som tidigare dagar, men vi har ändå fått mycket gjort! Dagens ridpass tillbringade vi i stallets paddock, hoppning stog på schemat! Är väldigt nöjd över dessy, hon hoppade fint. Just nu känns det som att det enda jag fokuserar på i hoppningen är att hitta en bra sits och att känna mig tryg med dessy, eftersom att jag varit hopprädd ett tag nu. Men det känns riktigt bra efer dagens pass! Hoppade 90 cm, som är helt okej. Nått som jag och dessan måste träna på är vänstergaloppen, både fattning och att hålla galoppen, hon är fortfarande lite svag där. Men det är bara att öva:)

Linnea får komma med sin analys av dagens ridpass i nästa inlägg, för vi ska kila iväg nu. Ikväll blir det lite umgänge med folk:) Men vi uppdaterar senare. Puss

/Hanna

har ingen bild från dagens ridpass, så lägger ut en bild på linnea och min dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0