Länge sen sist..

Hallå där ute!

Nu var det ett tag sen vi upptaterade men det har varit mycket nu ett tag. Jag har haft massa prov och Hanna har varit bortrest. Sen har min medryttare slutat också så nu har jag ännu mindre tid att göra annat. Blir lite kämpigt nu ett tag men det borde lösa sig ganska snart.

Alice har fått lite vila och har nu blivit en riktigt pigg häst. Ganska kul faktist, haha. Nu har vi kommit igång igen och det går bara framåt. Hon har börjat gått väldigt stadigt i formeno och allt känns riktigt bra! Ikväll ska vi träna för Marita, det var också några veckor sedan. Tänkte ta med mig pappa så han kan filma, så om jag är nöjd över hur det gick lägger jag upp filmen, men bara ett kanske :)

Nu ska jag fortsätta jobba med No:n. Sen har jag bara en lektion kvar innan jag slutar.
Hörs senare ikväll. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0