Mirrors

Hallå!

Blev inget stall för min del idag då skjutsen krånglade. Men eftersom Alice har tappat en sko så skulle hon ändå vila. Jag tror att hon ska få ta det lugnt den här veckan så blir det som en kort och sen vintervila. Det blir alltså ingen ridoutfit idag heller, och inte resten av den här veckan. Som det ser ut nu iallafall.

Imorgon ska Cecilia komma och slå på skon, vet ännu inte vilken tid men hon skulle höra av sig. Tycker synd om Alice. Hon är öm och haltar lite, Stackarn.

Ikväll blev det istället filmmys. Såg filmen Mirrors. Jag tyckte den var ganska bra, men riktigt äcklig. Inte är det speciellt mysigt då någon får käken avdragen eller. Usch säger jag bara! Den hade också ett riktigt dåligt slut, som de flesta filmer har.

Jag har ju köpt ett schabrak från märket John Whitkaker som skulle ha varit klar på broderingen idag. Men brodyrlappen vad borta så det var inte klart. Längtar verkligen tills det kommer, jag tror det kommer bli riktigt snyggt på hjärtat mitt.

Såhär ser det ut fast i rött:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0