Skärpning!

Nu har vi varit väldigt dålig på att uppdatera, förlåt så mycket för det! Jag lovar att det ska bli bättre.

Just nu sitter jag iaf och kollar på CSI Miami på tv. En kvinna blev precis knivskuren i halsen, uuuusch!
Det blev inget stall för min del idag. Min medryttare fick ta henne. Jag behöver paus från stallet ibland just för att jag inte hinner med mig själv och pga andra saker som jag inte tar upp i bloggen. Dessutom har jag mycket i skolan så då kan jag behöva lite avlastning ibland :)

Åkte istället till min kusin och var barnvakt åt deras lilla söta tjej. Hon är verkligen världens snällaste unge, sötaste för den delen också :)

Tänkte att jag skulle bjuda på lite bilder sedan i somras bara fatt jag längtar så sjukt mycket till den!!!









Kommentarer
Postat av: Elin Ewers

Hejsan, Vilken fin blogg! Gå gärna in och kolla på min och min kompis blogg :)

2011-03-24 @ 14:30:03
URL: http://capaill.blogg.se/
Postat av: Tova

Alice har blivit jättefin nu =) ´ser en tydlig förändring ^_^

2011-05-06 @ 11:32:03
URL: http://kazince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0